Dostępność i potencjał – na czym polega fenomen sieci Amazon?

Z perspektywy sprzedaży i dystrybucji, Amazon dla firm to przede wszystkim potężna trampolina do zwiększania zasięgu. Według najnowszych statystyk, w czerwcu 2017 roku firma zajmowała czwarte miejsce wśród światowych korporacji z najwyższym, rocznym przychodem. Sieć jest także największą, globalną marką, zajmującą się sprzedażą za pośrednictwem Internetu. Czy sprzedaż na Amazon może być opłacalna z punktu widzenia małego przedsiębiorcy? Fenomen platformy opiera się na prostych zasadach i czynnikach, ułatwiających klientowi wykonanie zakupu. Wyliczmy je:

• maksymalne uproszczenie zakupu i płatności,
• wyjątkowo korzystna dla klienta, liberalna polityka zwrotów,
• pionierstwo w zakresie błyskawicznego czasu dostaw,
• rozbudowany system opiniowania produktów,
• łatwe porównywanie cen produktów,
• promocje, rabaty, programy lojalnościowe („Prime”),
• inwestowanie we własne produkty i rozwiązania logistyczne.

W 2016 roku marka postanowiła zainteresować swoją ofertą polskich przedsiębiorców. Sprzedaż za pośrednictwem sieci i obsługa konta na Amazon wiąże się z pewnymi wyzwaniami, ale finalnie może przełożyć się na znaczący wzrost zysków. Dowiedz się, jak to zrobić i sprzedawaj na Amazon, zyskując dostęp do tysięcy klientów na całym świecie.

 

Sprawdź sam!

Visual Bogusław Hofmański
Łagoszów Wielki 75
59-160 Radwanice
NIP: 692-229-04-69
Tel. 537 236 860
email: altumtradepl@gmail.com