Wyzwania związane ze sprzedażą na Amazon – na co należy uważać?

Sukces amerykańskiego giganta e-commerce to wypadkowa doskonałej znajomości rynku i potrzeb współczesnego klienta. Dostęp do unikatowych produktów, niskie ceny, błyskawiczna dostawa do domu – Amazon zaspokaja trzy kluczowe potrzeby miłośników zakupów w sieci.

Z punktu widzenia sprzedawcy, te same cechy generują jednak wiele potencjalnych trudności. Jak sprawić, by produkt został dostrzeżony przez właściwego odbiorcę (wybór kategorii, poprawny opis)? Jak prowadzić skuteczną komunikację z klientem? Jak utrzymać płynność transakcji i szybkość działań logistycznych? Początkujący sprzedawcy na Amazon przyznają zgodnie, że spełnianie wysokich standardów obsługi klienta to poważne wyzwanie. Platforma rządzi się swoimi prawami, których należy bezwzględnie przestrzegać. Skutkiem opóźnień w komunikacji na linii „sprzedawca – klient” lub w wysyłce produktu może być nie tylko rosnąca ilość negatywnych opinii, ale i blokada konta. Należy też brać pod uwagę koszty, związane z koniecznością opłaty ewentualnych zwrotów.

Sprzedaż na Amazon to złożony i trudny proces, który owocuje zyskami przy mądrym zarządzaniu kontem sprzedawcy. Planujesz poszerzenie rynku sprzedaży, ale obawiasz się formalności, związanych z prowadzeniem profesjonalnego konta na Amazon? Altum Trade powstał z myślą o Tobie!

 

Sprawdź sam!

Visual Bogusław Hofmański
Łagoszów Wielki 75
59-160 Radwanice
NIP: 692-229-04-69
Tel. 537 236 860
email: altumtradepl@gmail.com