Największym problemem większości małych i średnich przedsiębiorstw jest uzyskanie i utrzymanie dostępu do szerokiej bazy klientów. Przy ogromnej różnorodności produktów i usług szybka prezentacja oferty na renomowanej platformie ma ogromną wartość. Sprzedaż na Amazon daje małym przedsiębiorcom potencjał precyzyjnego dotarcia z produktem do tysięcy klientów na całym świecie. Amazon dla firm ma być nie tylko stroną, pośrednicząca w transakcji, ale i gwarantem wiarygodności naszego produktu. Niebagatelną rolę odgrywa też zmniejszenie lub zniwelowanie do zera kosztów transportu i magazynowania dzięki usłudze Amazon Fullfilment. Potencjalne koszty reklamy, dystrybucji i wysyłki zostają przeniesione na właściciela platformy. Jeżeli chodzi o obowiązki sprzedawcy, ten powinien posiąść przynajmniej podstawową umiejętność obsługi konta na Amazon. Istotna jest też znajomość takich kwestii jak:
- wysokość prowizji,
- opłaty za usługi dodatkowe,
- szczegółowe wymagania,
- zasady współpracy z platformą.
Sprawdź sam!
Visual Bogusław Hofmański
Łagoszów Wielki 75
59-160 Radwanice
NIP: 692-229-04-69
Tel. 537 236 860
email: altumtradepl@gmail.com