LOGO-ALTUM-TRADE

Analiza potencjału sprzedażowego produktu na Amazon

Sprzedaż na Amazon może być świetnym interesem, jednak nie każdy produkt spełnia kryteria, by być kurą znoszącą przysłowiowe “złote jaja”. Jeśli nie jesteś pewny, czy Twój produkt ma szansę na sukces sprzedażowy na Amazon możemy wykonać dogłębną analizę potencjału sprzedażowego danego produktu.

Za pomocą specjalistycznych narzędzi dokonujemy dogłębnej analizy konkurencji i na tej podstawie przeprowadzamy dogłębną analizę strony popytowej i podażowej danego produktu oraz danej niszy produktowej. To w efekcie pozwala na stworzenie kompletnego obrazu potencjału produktu, jego konkurencji oraz warunków panujących w danej niszy produktowej. Warto wykonać takie działania, ponieważ znacząco zwiększa to szansę powodzenia na globalnych rynkach.

Aby rozpocząć analizę potencjału sprzedażowego produktu, musimy wiedzieć o jaki produkt chodzi - i to właśnie jest celem kroku pierwszego. Ty przedstawiasz nam produkt o który chodzi abyśmy mogli przejść do analizy.

Używając specjalnych narzędzi najpierw identyfikujemy konkurentów, a następnie analizujemy ich historię sprzedaży, listingi, komentarze do produktów itd. W sumie test składa się z szesnastu kroków.

W pliku będą dane typu : Wielkość sprzedaży, najważniejsze słowa kluczowe + search volume tych słów kluczowych, wielkość sprzedaży w całej niszy ,ocena listingów konkurentów, średnia ocena komentarzy itd.