Naszą sztandarową usługą jest kompletna obsługa kont sprzedawcy na Amazon. Platforma ta ma do zaoferowania ekspansję Twojej firmy na rynki zagraniczne, ale w zamian wymaga trochę uwagi i czasu. Jeśli nie masz ochoty uczyć się wszystkich tajników sprzedaży na Amazon, z chęcią przejmiemy te obowiązki za Ciebie abyś swój czas i energię abyś mógł/mogła skupić się na rzeczach które są dla Ciebie priorytetem.
Wszelkie problemy i niejasności z Amazonem są przez nas rozwiązywane tak, aby państwa konto sprzedażowe zachowało najlepsze statystyki oraz aby uniknąć blokady konta. Kontaktujemy się z supportem Amazona w każdej kwestii związanej ze sprzedażą państwa produktów na tej platformie. To między innymi rozwiązywanie A-Z claims, usuwanie negatywnych komentarzy (zgodnie z polityką Amazona),zwroty itd.
W tym kroku tworzymy katalog państwa produktów na Amazon w oparciu o najlepsze praktyki oraz zgodnie z polityką Amazon.Jeżeli jest to wymagane, odblokowujemy kategorię produktową lub zatwierdzamy nową markę na Amazon. Jeżeli posiadają państwo Trademark na swoją firmę, rejestrujemy państwa do Amazon Brand Registry.
Mając gotowy katalog produktowy przechodzimy do tworzenia wysyłki państwa produktów na magazyny Amazon. Dajemy wytyczne w kwestii przygotowania produktów do wysyłki, omawiamy różne warianty oraz odpowiadamy na wszelkie pytania dotyczące wysyłki towarów w systemie FBA.
Ostatnim krokiem wprowadzenia państwa firmy na globalne rynki za pomocą platformy Amazon jest ustawianie promocji oraz kampanii PPC tak, aby zmaksymalizować sprzedaż oraz widoczność Państwa asortymentu.
Podczas 30 dniowego okresu naszej usługi uruchomienia sprzedaży obsługujemy zapytania klientów w 6ciu językach (PL,UK,DE,IT,ES,FR). Konto sprawdzamy co najmniej 2 razy dziennie tak, aby każdy klient dostał odpowiedź w przeciągu 12h.
Wszelkie problemy i niejasności z Amazonem są przez nas rozwiązywane tak, aby państwa konto sprzedażowe zachowało najlepsze statystyki oraz aby uniknąć blokady konta. Kontaktujemy się z supportem Amazona w każdej kwestii związanej ze sprzedażą państwa produktów na tej platformie. To między innymi rozwiązywanie A-Z claims, usuwanie negatywnych komentarzy (zgodnie z polityką Amazona),zwroty itd.
Dbałość o “zdrowie konta” to jeden z naszych priorytetów. Statystyki z zakładki “account health” są przez nas monitorowane codziennie tak, aby nie dopuścić do blokady konta, i zapewnić Twoim klientom najlepsze wrażenia z zakupów w Twoim sklepie na Amazon. W razie gdy jakaś statystyka jest zagrożona, od razu zwracamy się do Państwa z proponowanymi przez nas rozwiązaniami. Każde działania podejmowane są zgodnie z polityką Amazon.